Vagy annyira nem is új. Ha hihetek a kocsmatörténeteknek, akkor valamikor nyáron szedte össze. De kezdjük az elején. Lazulós este, olyan oldjuk a világutálatunkat este. Sokan voltunk Aliznál. Jól éreztük magunkat, ittunk, sokat nevettünk, beszélgettünk, dartsoztunk, zenét hallgattunk. Kriszti, a pultos, és én voltunk lányok csak. Nem zavart, nem jövök ki jól a lányokkal. Aliz csak egy kicsit nézett be, hamar elment. Egyszer nyertünk dartsban Henrikkel, de valami parádésan :) Olyan de olyan ügyes voltam! A hangulat alapjáraton jó volt, de itt külön köszönetet kell mondjak annak a szőke ciklonnak aki úgy döntött csak úgy benéz hozzánk, és akinél egy talicska csigának több esze van. Vanda drága. Már mikor megláttam elkerekedett szemmel, kérdőn néztem Henrikre, azt hittem eltévedt a leányzó, vagy hogy ennyire lezüllött a hely mióta nem voltam. Na igen. Hamar kiderült, a tünemény: exem új szerzeménye. Nyáron szedte össze és idehozta. Halálközeli élményem volt annyira röhögtem :D Valóban a színvonal pontosan meglátszik.  Bár meglehetősen biztos vagyok hogy Vandácska nem rakta neki szét a lábát. (Talán mégsem annyira hülye mint amennyire látszik? Vagy talán a szexhez is túl hülye? Ezen még gondolkodom egy pötit) A leányzó nekem személy szerint úgy mutatkozott be, hogy egyszer csak a dartsparti kellős közepén előttem termett, belemászott az arcomba, és a szokásos nagyon intellektuális stílusban kérdést intézett hozzám: Te figyelj már ne haragudj már nincs nálad púder vagy alapozó vagy ilyesmi? Az idegesítő agresszív letámadás nyomán közelről megfigyelhettem akaratomon kívül az arcát, amin egy fél raklapnyi máz volt. A műszempilláról és az igénytelenül tetovált/festett szemöldökről ne is beszéljünk. A szája cérnavékony, szopásban erősen hátrányos helyzetű lehet, nem csodálom, hogy három éve nem dugták meg (ezt lépten nyomon hangoztatta). Nem baj, exem zsánere, nem nekem kell tetszen :D :D :D :D :D A kérdésére visszatérve a mondat végére felelőtlenül odabiggyesztett "vagy ilyesmi" tökéletes válasza ott táncolt a nyelvem hegyén, hogy hát persze hogy ne lenne, egy fél kiló ipari mész van a táskámban tökkkkkvéletlenül nagyon szívesen odaadom. Akkor még nem ittam annyit hogy belemenjek ebbe a játékba, ami amúgy sem tisztességes tekintve hogy mennyire mélységesen tökéletesen buta Vandácskánk. Akit az exem szedett össze és hozott ide wáháháhá. Igen, egy súlycsoport a két ember, lelki szemeim előtt láttam a tökéletes közös életüket, és fulldokoltam a nevetéstől. Én is szedtem össze a Budapest Parkban kevésbé eszes palikat, akikkel nem Nietzsche- ről társalogtam, vagy a jegybanki alapkamat mozgásáról. De azért ilyen mélyre sosem süllyedtem. Megdugtak aztán lekoptak. Ennyi. Eszembe nem jutott volna beégetni magam azzal hogy a törzshelyemre viszem. ÉS nem, most véletlenül sem célzom exem agyi képességeire :P Hú és Vandácska volt a tegnapi este sztárja. Kényszeresen bemutatkozott állandóan, úgy fog kezet mint egy középkori hercegkisasszony (asszem kézcsókot várt), előadta a dzsúdótudását, a tánctudását (epilepsziás rángatózás, először nagyon megijedtem és mentőt akartam hívni, de aztán rájöttünk, hogy szegény pára csak így táncol, akkor viszont ott hagytuk bent egyedül, és egymás helyén hátán próbáltunk mielőbb kijutni a krimóból, hogy teret engedhessünk hahotánknak, annak a könnyfakasztó félének, amit nem lehet abbahagyni, és az ember már hétrét görnyed és fáj mindene, de akkor még mindig beugrik a szőke ciklon képe ahogy nagyon elszánt fejjel a tükör előtt rángatózik), többeket berángatott magával a lánywc-be, természetesen mi a szomszéd fiúvécében tömörültünk, öklünket a szánkra nyomva és könnyezve a röhögéstől. Ki mondta hogy nem szép dolog hallgatózni? Elcsórt egy guriga wcpapírt, hogyha esetleg elrabolják és kidobják az erdőben akkor legyen nála :) Petire nagyon rá volt mozdulva, mindenáron sétálni akart vele. Itt jöttem én igazán a képbe. Segítséget kértek tőlem. Segítettem. Peti és Henrik egy pár, én pedig azzal a csillagos kopasszal vagyok együtt két hónapja. Volt ott minden ál- féltékenységi jelenetek, Vandacica majdnem megverte a "pasimat", totál felháborodva nekiugrott, mikor mondtam hogy én a barátnő vagyok helló :D Ugyanis a csillagos kopaszom, a "pasim" azt mondta nincs barátnője, én meg műfelháborodtam, hogy miért tagad le. Egész este ezen pörgött a szöszi, nem hagyott ki egy alkalmat sem, hogy elmondja ne, bízzak a pasiban, mert hazudós, és csapta neki a szelet. Még félre is vonta a "párocskámat" hogy a lelkére beszéljen, hogy legyen jó fiúcska és ne csaljon meg engem, hanem szeressen. Persze később mikor ők kimentek, én bent maradtam Vandababa azért ajánlatot tett a pasimnak, hogy "bármikor szívesen leszopná" :) szegény exem, megcsalják nyihahahahahahahahahahahaha :D :D :D Jah és lehet hogy csak az éles kontrasztnak köszönhető, vagy a vadiúj miniruhámnak, de a népszerűnél népszerűbb voltam :) És nem aludtam otthon. Ha minden igaz exem is valami szépségesen gyönyörűséges leányzóval leledzett pont akkor Budán, hát valamiért nem azt mondta hogy egy okos lánnyal van. vagy azt hogy egy kedves lánnyal van. Az eszéről nem nyilatkozott!!!!!! Gratulálok Drágám, ehhez a lengyel tüneményhez képest istennő vagyok. Most igazoltad, hogy jól döntöttem, mikor leléptem, bevallom a tegnapi estéig folyamatosan voltak még kétségeim, és meginogtam néha. És sok sikert, de csak halkan jegyzem meg a mennyiség nem mindegy. Nem attól lesz férfi a férfi, hogy az ilyet eszetlen tyúkoknál sikere van, az nem teljesítmény, jah és Vandácska alá nyúltam, és ahhoz képest hogy dzsúdó- meg tánc meg miajófene tanár, elég puha a segge. Tegnap éjjel 10 normális pasi volt lent, igényes, okos férfi, akik a pia ellenére is értelmesen tudtak beszélgetni szinte bármiről velem.  És mind azt mondta hogy bottal sem piszkálná meg a szöszi pipit. Pedig szép festett szőke hajzuhataga volt, csinos, divatos, drága ruhái, amolyan vékony alacsony törékenyke alkat. Rajtam van súlyfelesleg elismerem, és nagyon geci játékot játszottam szegény lánykával, (sót és cukrot kevertem a sörébe, mindent elhitettem vele amit csak kitaláltam, vad drámákat adtunk elő, és követtek a fiúk, benne voltak a játékban). Voltak pillanatok mikor már annyira szánalmas volt, hogy már majdnem sajnáltam. DE! én szereztem két újabb lövőlegényt az este, meg amennyivel többet tudtam volna, ha nem gátol a szégyen, és én nem aludtam otthon. Azért egy bizonyos szint alá nem kellene menni, Vandácska pedig nem hiszem hogy még egyszer lejön ide. És tegnap megismert életem szerelme, köszönöm a ropidat, valóban nagyon szeretem, és jól esett hogy csak velem osztottad meg, a szőkeséggel nem, ritka az ilyen hűséges férfi :D <3

Szerző: Paulette  2012.11.18. 16:14 Szólj hozzá!

Címkék: ex nevetés krimó

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekszilank.blog.hu/api/trackback/id/tr774912979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása