Felébredek reggel, és egy pillanatra nem tudom hol vagyok. Körülnézek, az enyhe fény is bántja a szemem. Valaki hiányzik mellőlem. Egyedül fekszem az ágyban. Azért ismerősek a színek, a formák, az illatok, a hangok, mert ez az én szobám. Az én ágyam. Percekbe telik felfognom, hogy nem ott vagyok ahol hittem. Igen. Veled kellett volna mennem hajnalban, melletted ébredni, és annyira az lett volna a helyes, a törvényszerű, a SZÜKSÉGSZERŰ, hogy egész öntudatlan állapotomban azt hittem így is történt. Azt kérdezted, hogy nem fogjuk e megbánni holnap, hogy nem együtt megyünk el. Akkor már azt válaszoltam, hogy dehogynem. És így is van. Nehezen mentem el tőled és Te nehezen engedtél el. Úgy tűnik ennyivel kell beérnem most.  tumblr_majlzevbtt1qbmgeto2_1280_large.jpg    

Szerző: Paulette  2012.10.28. 22:40 Szólj hozzá!

Címkék: majdnem

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekszilank.blog.hu/api/trackback/id/tr324875834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása