Hallali.

Nem tudom leszek- e holnap délelőtt merr be kell menjek egy kicsit nemhivatalosan dolgozni, hát ez van, pedig hulla beteg vagyok sanszos hogy csúnyán megfáztam ma. Mindegy kúrálom magam. Kifosztottam a gyógynövényboltot és már vagy négy liter gyógyteát magamba döntöttem, meg a dupláját kipisiltem, szóval ez jó a veséimnek is. Továbbá egy csomag TUC kekszikéhez bevágtam két teljes fej lilahagymát, ami jó, merr a szememet és a légutaimat is tisztíccsa de nagyon. És egy fej fokhagymát is letoltam, úgy kockázva teával gyógyszerként bevéve, és az összes maradék szőlőt a kertben learattam merr az is jó, immunerősítő. Sajnos arra hirtelen nem tudok visszaemlékezni, hogy az élesztő mire jó, de abból is ettem egy fél kockányit merr az is jó. A levegővétel még nehézkes, de ha más nem, megoldom bőrön keresztül, miközben már fogalmazom a társkereső hirdetést: zsepigyáros férjet keresek. gyűlölöm az őszt és a sunyin hirtelen lesből támadó megfázást, és a remegő térdeket, meg hogy annyi erőm sincs, hogy kihúzott derékkal kimasírozzak a konyhába és főzzek egy lavór teát, merr 10 másodpercenként le köll ülni. Persze moss nem panaszkodni akartam , csak azt kívánom kifejezni, hogy mennyi erőfeszítést teszek annak érdekében, hogy holnapra semmi bajom se legyen. Ott leszek a megbeszélt időben vagyis majj hívlak a Borárosról. Kéne tolnunk egy mekis fagyit hogy teljes legyen a gyógyító kúra. Jó ötlet vagy nem? Vagy de. Na pussz

beteg cic.jpg

Szerző: Paulette  2012.10.18. 12:39 Szólj hozzá!

Címkék: betegség levél

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekszilank.blog.hu/api/trackback/id/tr74856118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása